090930

Godmorgon!

Lillördag idag vilket innebär myskväll med god mat, godis, film och massor med ljus. Ska börja göra onsdagar till en riktig mysig kväll för mig och älskling. Det behöver man såhär mitt i veckan. Lite vardagslyx! Så det blir till att storstäda snart och fixa. Ska be älskling köpa lammfärs så blir det lammfärsgratäng till middag, det kan jag verkligen rekomendera, skit gott..


Hade spa behandling igår så känner mig riktigt fräsch idag, desutom är man inte blek längre då jag smörjde in mig med bus. Håret känns bra även det då jag använde hårinpackning, ska börja köra med det varje gång jag duschar nu. Det bästa med att bo i lägenhet är att man kan duscha i EVIGHETER utan att varmvattnet tar slut. Härligt då man är ett duschfreak som mig..


Shit, det är bara två och en halv månad fram till jul. Vad tiden går fort. Älskar denna högtid, klart den bästa.. Julpyntet har redan kommit ut i affärerna, lite tidigt kanske. Men ändå rätt mysigt, så att man slipper julstressen och kan vara ute i god tid..

MASSOR med kul som händer i slutet av detta år som man har att se fram emot, mer om det senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0