090926

min bloggdesign blev av någon konstig anledning förstörd, men den får se ut såhär så länge tills jag orkar fixa den, fattar inte vad som är fel då det bara hände plötsligt, höll ju inte på med koden eller nått. Men men. Skumt!


Uppdatering
tror att jag lyckades fixa designen, för mig ser den bra ut, hur ser den ut för er ?


Vilket härligt väder vi har det i Stockholm. Varmt och skönt, ska ju typ vara såhär hela veckan :D Härligt! Man mår verkligen tusen gånger bättre så fort solen tittar fram, mitt humör styrs av vädret.. Känner mig glad idag fast jag är lite seg.. Yrseln har fortfarande inte gått över och det är den som är jobbigast, men man står ut. Som sagt man får ett annat perspektiv på livet när man har utsatts för någon man tycker är obehagligt. Jag går runt med ett smile och bara njuter..


Kom nyss hem från världens bästa svärföräldrar, vi var över där en snabbis. Dom är ju bara för gulliga alltså, jag är så glad för att jag har sådana underbara människor i mitt liv <3 Har världens bästa familj + pojkvän + vänner + svärföräldrar och självklart mina katter. TACK!


Fick blommor och choklad plus världens gulligaste kort av svärföräldrarna
Att ge mig en geisha är för mig att ge mig kärlek

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0