090923

Godmorgon!

Här kämpar man på som bara den. Eftersom att min förra operation inte gick så bra så är jag extra orolig men ändå mer positiv nu. Min läkare förstod att jag hade så ont som jag hade, min gamla ärrvävnad såg inge bra ut. Så det är skönt att det är över nu. Om ca en timme kommer mamma och hämtar mig och det ska bli sååååååååååååååååååå SKÖNT att komma hem. Gud vad jag uppskattar livet. Jag ska göra en repris från 2 år sedan och ta en långpromenad med Mexx. Härligt!


Ussh det är någon stackare som gråter hela tiden här på sjukhuset. Det gjorde hon igår med, stackars tjej :( vet själv vilket elände jag hade. Jag som ville jobba inom sjukvård förut, skulle aldrig klara av det, hatar denna miljö.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

skönt för dig att komma hem sis <3 :)

2009-09-23 @ 09:17:57
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0