090921

Godmorgon!

Har inte haft en bra natt, har väl sovit någon timme till och från. Är skittrött men får sova på sjukan. Ska dit om några timmar och jag är skitnervös rent ut sagt. Jag vill inte lägga mig på det där förbannade operationsbordet igen. Förra gången mindes jag inte hur det var men nu vet jag exakt. Det mest skrämmande är att sövas helt klart, att tappa kontrollen över sitt liv, att några andra har ens liv i sina händer. Att sedan vakna upp blir den bästa känslan. Den känslan kommer jag leva länge på. Jag längtar verkligen..

Jag ska be älskling uppdatera här om jag inte har möjlighet.

Ska snart fixa klart här hemma och hoppa in i duschen. Vi hörs efter det!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till idag hjärtat! du är i mina tankar

2009-09-21 @ 07:51:17
Postat av: Mikaela

det kommer gå bra niki, jag tänker på dig hela dagen <3

2009-09-21 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0