090911

Godmorgon!

Sitter i soffan inlindad i täcket
, ska snart göra lite frukost. Ussh drömde en läskig dröm om att en stooor orm jagade mig hela tiden i en lägenhet. Jag hatar ormar. Det roliga var att Tina berättade om en orm igår och då sa jag att jag bergis kommer att drömma om det, och mycket riktigt gjorde jag det, ussha bussha! Ditt fel Tina, haha ;)

Fredag idag, vilket innebär FREDAGSMYS med älsklingen, ser verkligen fram emot fredagarna. De är min och älsklings kväll. Vilket innebär god mat, massor med prat, film och godis, och självklart pussar och kramar. MYS! Hmm undra vad vi ska äta för gott idag ? har ni några förslag ? tacos kanske, det var länge sedan. Yummi!

Så jag ska nog fixa lite mysigt här hemma innan han kommer hem.

Vad ska ni göra för kul i helgen då ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0