090904

Godmorgon!

Vaknade för en stund sedan, jag som tänkte ta en sovmorgon eftersom att det är massor med roligheter som händer i helgen och då vill man vara pigg. Men icke, jag vaknade nämligen av miss klack som gick med sina skor. Jag fattar inte, så idag ska jag gå till värden och skvallra eftersom hon inte lyssnar på oss personligen.

Idag ska jag fräscha upp mig, ha ett spa här hemma. Ska bl.a fixa ögonbrynen, har sparat ut dom länge nu och nu är det dags för att forma och mörka dom. Raka benen är ett måste, sedan fixa naglarna + massor av annat. 

Sen ikväll blir det mys med god mat och film som vanligt,
ett måste på en fredagskväll. Är lite sugen på pannkakor med banan och glass, yummi!





Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som en bra dag!:) jobbigt attvakna av någon annan! hoppas on ger sig snart.



/E

2009-09-04 @ 12:16:11
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0