Vilket minne man har!

Tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. Kollar på skräckisen The Haunting på femman just nu. Har för mig att jag har sett den förut och att den är bra..

Idag har vi inte gjort så mycket, bara en slappisdag. Det har vi inte haft på länge så det var skönt. Var på Ikea en snabbis och bytte en lampa, jätte gullig. Kan visa den imorgon. Hmm frågan är vart vi ska ha den. Funderar på att möblera om här hemma imorgon, är inte riktigt nöjd med hur det ser ut så.. Är ändå ensam hemma så det passar bra. Älskling ska på fotboll, sista matchen för i år tror jag.


Jaha, sista dagen på oktober 2009 då. Vad tiden går fort, bara två månader kvar till Thailand nu. Resan närmar sig med stormsteg, Men har massor med kul att se fram emot innan dess så ;)


Hmm vad har varit bäst Oktober 2009 då, minns inte riktigt vad jag har gjort "Dorisvarning" Kallas ju för Doris av en anledning. Roadtrippen med tjejerna var skitkul ;) sen kommer jag inte ihåg vad jag gjort, läskigt! Haha, men man börjar ju bli till åren så ;)


Har ni gjort något speciellt denna månad då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0