Trååååk

Vad trisst det är att vara risig. Tänkte slänga in ett inlägg iaf. Hoppas att ni mår bra ? tråkigt väder det är här i sthlm, regn och rusk. Så humöret blir ännu sämre pga vädret. Får lite ångest över att bara ligga i soffan hela dagen, men har man feber så måste man försöka ta det lugnt, usssh får lite ångest över att inte göra någonting så jag sitter här och inbillar mig att jag inte mår så dåligt. Och det fungerar, febern har sjunkigt,  men den har hoppat lite hela dagen så jag får väl bita ihop och bara sitta här och uggla.. Ursäkta lite flummig text men orkar inte tänka så mycket på hur jag skriver..

 

Ska kolla på Idol ikväll. Michael Jackson tema så det ska bli skitkul. Han var en av mina idoler så, älskar hans låtar såsom black or white, youre not alone, heal the world och earth song..

 

 

big day, big dreams ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0