Sugen på choklad

Sitter här hos mamma och är superduper sugen på choklad, har inte ätit det på två hela dagar så det är ju inte konstigt. Skulle vara riktigt gott med en geisha nu. Men kan inte åka iväg då jag har hela huset fullt med barn och orkar inte packa in alla i bilen så jag får försöka bita ihop, får se om jag hinner till OK efter mamma kommer hem. Annars får jag bita ihop till imorgon, då ska jag köpa mig en stor fet godispåse till fredagsmyset med älskling ♥ åhhh vad jag längtar har lite planer på vad vi ska göra imorgon så ;)


Såhär brukar mina godisskålar se ut ;) titta och njut :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hha vad lite godis, jag brukar ha hela stora påsen haha xp

2009-10-22 @ 18:43:33
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0