Kratta löv

Phu, nu har jag krattat klart och klippt gräsmattan. Vilken hög med löv det blev, men jag kommer få kratta snart igen då vi har ett stort träd i närheten och den har inte tappat alla sina löv än.. Men det spelar ingen roll för det var kul att kratta. Men nu tänker jag vänta tills alla löven är borta på trädet.

 

Sen har jag även hunnit med att städa hemma, är inte riktigt klar än men tog en liten paus, ska även rensa mina väskor. Har hur mycket saker som helst i dom. Använder ju inte samma väska varje dag så det blir en hel del flytt på sakerna, sen glömmer man vissa. Hmm undra vad man hittar för kul i väskorna då!

Sen har jag fixat lite med papper och ekonomin. Vuxenpoäng tack ;) Skönt att ha fått lite ordning och reda..

 

Vad gör ni ?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0