Glöm EJ ställa klockan INATT

Ni glömmer väl inte att man ska ställa klockan inatt, en timme bakåt.. Läste det nyss i tidningen, hade ingen aning om det. Ska bli skönt med en timme extra sömn. Det behövs, känner mig helt slut i kroppen.


Imorgon ska jag börja med träningen igen, vill ha en beach body till Thailand. Så nu gäller det att hårdträna dessa månader och nu ska jag inte ge upp som jag brukar göra *host* tyvärr. Jag brukar ge upp efter andra dagen, brukar komma på ursäkter till mig själv såsom att "känna efter om man är sjuk", eller skjuta upp det hela tiden "jag gör det imorgon", men nu jävlar ska jag köra på.. En timme per dag ska jag jag nog klara av.

En crosstrainer skulle vara kul att ha men jag får nöja mig med träningscykeln och lite andra övningar. Sen mycket vatten och bra kost på det.


Hur ska detta sluta!


Ska gå och lägga mig nu och sova minst tio timmar. Vi hörs imorgon! Sov gott mina fina läsare och er andra :)


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0