091028

Godmorgon!


Jag som skulle sova ut ordentligt idag, men icke, för det första la jag mig väldigt sent, och sen var jag uppe klockan sju. ZzZzzz. Blev inte många timmars sömn här inte. Men men, får sova en stund på dagen :)


Igår var vi på hockey på hovet, det var roligt, hela familjen var iväg för att se min bror spela hockey. Han var så duktig så ;) stolt över honom! Hovet var fint, första gången jag besöker det stället så.. Men brant var det där man satt så jag blev lite höjdrädd. Haha!! Har varit med x antal gånger på hockey när jag var liten :)


Djurgårdare, klart man är ;)



Bror spelade i pausen :)





Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Även fast sport kan vara tråkigt så är det en häftig käsnla att sitta där och se live:)



/E

2009-10-28 @ 11:14:39
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0