Magiskt och underbart

Jag blir lika kär i Twilight filmen som vanligt. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den. Längtar tills New Moon kommer ut. Inte långt kvar.. Tänk om livet var lite mer som en saga, fast det är ju typ det, man bestämmer själv hur ens liv ska se ut, men lite mer magiskt skulle det vara.. Jag måste göra min egen saga lite bättre. Mer romantisk, harmonisk och mysig och självklart mer resor..

 

Känns som att det var flera år sedan man var utomlands men var senast i Thailand 2008. Får lite smått ångest över att vi ska dit snart igen, jag vill ha denna längtan att se fram emot något så underbart. Jag får helt enkelt planera våran nästa resa så fort vi kommer hem från Thailand eller varför vänta ;)

 

Denna gång vill jag vara borta en månad minst.

 

Mindre än tre månader kvar tills man är på andra sidan jordklotet och lever livet. Wiiiiiiiihoooo. Älsklings och min tredje resa tillsammans och helt klart INTE den sista ♥ Undra vart det bär av nästa år ? i think i know ;)

 

Ska fixa mig nu innan mamma kommer och hämtar mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0