091022

Godmorgon!

 

Vill inget mer än annat att lägga mig i sängen igen. Var jobbigt att går upp när klockan ringde imorse. Men nu är jag uppe iaf. Sitter hemma hos mamma nu, min mormor är här så jag vill passa på att träffa henne. Hon sitter just nu mitt emot mig och babblar på som fan (gamla människor) det räcker med att man säger, mm, aa, okej. Hehe ;)

 

Ska bara slappa här hemma med familjen. Ikväll ska jag passa mina syskon, så det ska bli kul. Blir nog att pyssla lite. lovade min bror att vi skulle göra det nästa gång jag är barnvakt :)

 

Kollade på fråga Olle dokumentären igår, dom var i Sunny Beach (där har jag varit). Programmet handlade om klamydia och så. Tycker personerna i dokumentären var lite "korkade". Skryta om att ligga med så många som möjligt och den som gör det vinner, klamydia skrattade dom åt. Inte undra på att det är fler och fler som får sånt skit och andra könssjukdomar.. Ussh och blä!

 

 

This dream, will be true ? right? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0