091020

Godmorgon!

Hoppas att ni mår bra? Har varit vaken en stund redan för jag har utrett lite ärenden på morgonen, men nu är jag  hemma igen och ska snart börja fixa lite här hemma. Städa, tvätta och fixa står på tur. Senare idag ska jag iväg och träffa Tina och Sandra. Blir tjejkväll hos Tina :) mysigt! Innan det ska jag även hinna med att ha ett hemmaspa.


Nu är det inte långt kvar till halloween heller, har redan planer sedan långt tillbaka. Vi ska nämligen på maskeradfest så det ska bli skitkul. Frågan är bara hur man ska klä ut sig ? Har ni några ideer ? Jag har en reservidé om jag inte kommer på något bättre. Länge sedan man var på maskerad. Senast var nog i grundskolan, då var jag en häxa, haha!  Men det ska jag inte vara i år iaf..


Har ni några planer för halloween ?



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ska kanske också på maskrad då, men vet inte vad jag ska klä ut mig till;P



/E

2009-10-20 @ 12:49:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0