091011

Blir tyvärr lite mindre bloggande på helgen då man har massor med annat man ska göra. Ofta brukar mina helger vara fullsmäckade med saker och så denna helg. Kom hem för inte så länge sedan..


I går var jag som sagt barnvakt sen senare drog vi iväg på 50 års fest. Det var trevligt förutom att jag tryckte i mig värsta smörklicken. HAHAHA! Såhär var det. min moster hade gjort massor med pajer, och sallad, bröd och ost till det. Och då plockade jag på mig av allt möjligt, sen ser jag ett fat med rullade "ostar" som jag trodde det var..Älskar ju ost så. Jag sätter mig vid bordet, skär osten i två delar och stoppar den i munnen. Tuggar och den bara smälter. Hmm. Jag känner smaken först då jag sväljer biten. Och inser att det är SMÖR. Fyfaaaan vad äckligt. Det fick jag höra resten av kvällen. Haha! Jag är glad över att jag fick folk att skratta iaf ;) Detta är såååå typiskt mig!


Efterrätten var svingod. Kladdkaka med jordgubbar och grädda. Yummi! åt så jag mådde illa. Sen blev det en hel del prat och så. Mysig kväll!


Vid åtta tiden tog jag alla ungar och stoppa in dom i bilen och körde hem medan mamma och B stannade kvar. Vi hämtade upp älskling och så var vi barnvakt resten av kvällen och sov även över hos mamma och B. Dom kom ju hem så sent så.. Det är typ bara fjärde gången jag sover hemma hos dom sedan jag flyttade. Man uppskattar dom stunderna, men man saknar även sin egen säng och KUDDE..


Idag har jag varit på promenix med Mexx, duschat och fixat Mexx,duschat unge, varit iväg och lämnat en unge på kalas och sedan hämta en annan unge från hockeyn och lite sånt. När man kom hem hade älskling gjort jätte god middag <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Trevlig att träffa dig hjärta <3 Tror du vi kan ta en fika till helgen kanske? :)

2009-10-12 @ 08:07:30
Postat av: Mikaela

fyyy vad äckligt att äta smör haha typiskt dig :P

2009-10-12 @ 10:04:10
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0