091008

Godmorgon!

Shit vad trött jag är, men var tvungen att gå upp tidigt, ska till läkaren idag på återbesök efter min operation. Så håll tummen att det går bra denna gång.

Efter läkarbesöket ska jag till stan och träffa Sandra, ska försöka hålla mig borta från att shoppa, ska iaf försöka vänta till mellandagsrean. DÅ blir det shopping :D Ska luncha också på kungsan. Blir nog en sallad för min del. Kan rekomendera den här hälsosalladen med quinoa, jäkligt god!

Shit mina ögon går snart i kors, inte undra på att det var jobbigt att vara i skolan när man var tvungen att gå upp såhär tidigt. Hände ju att man somnade på lektionerna. Ussh ser INTE fram emot att sätta mig på bussen om en stund då jag lär somna. Hatar att somna på bussen..


Nu ska jag göra lite mackor och kolla när Kenza är med i Vakna med The Voice


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag brukar somna på tåget :P

2009-10-08 @ 08:42:33
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0