090910

Sitter hemma hos mamsen nu. Mamma och B åkte iväg så jag sitter här och passar barn :) Har redan duschat ena, den andra sover middag och den tredje sitter framför sin dator, och Mexx ligger och sover. Måste hinna gå ut med Mexx innan vi ska bege oss på fest. Men vi har gott om tid på oss, jag har planerat allt in i minsta detalj.


Har precis sminkat klart mig, fick lite tips på hur jag ska lägga ögonskuggan snyggt av en tjejs blogg. Hon är make up artist så :) Det blev rätt så snyggt, tyvärr glömde jag min sladd till kameran så jag kan inte visa bilder så ni får se det imorgon.


Ska även vara barnvakt ikväll efter festen också, vi ska dra tidigare än vad mamma och B gör så. Skönt att man har så snälla syskon så det är inga som helst problem, tvärtom är det skitkul att passa dom, pyssla om dom, leka, fixa håret m.m. Love it!


Min sportfåne ♥

Min datanörd ♥

Min sötnos ♥


I Hope ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Ha ha ha, kul att du uppskattar det ;) är väldigt förtjust själv faktiskt! ;P! <3

2009-10-11 @ 00:04:36
URL: http://rosendahlgren.sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0