Vill bara bort

Har inte haft någon stor lust att blogga idag men nu har jag funnit lite inspiration. Sitter här och drömmer mig bort till en mysig stuga i Norrland med massor av snö runt om. Få fira julen på ett riktigt mysigt sätt framför en öppen spis. Åka lite skidor på dagarna. Vill bara bort från Sthlm ibland, speciellt vintertid, här är det ju sällan snö. Är sugen på att hyra en stuga i några veckor, bara ha skogen och snön runt om. Tända massor med ljus och bara ha det lugnt och skönt, läsa någon bra bok, baka lite. Slippa se bilar så fort man tittar ut genom fönstret. Visst gillar jag storstaden, men ibland vill man bort till lugnet. Varför ska lugnet vara så långt borta för.  Suck!

 

Ja jag är sliten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0