mat, maaaat!

Vilken dag. Vill inte ta upp dagen utan jag får skriva om något annat. Hmm, sitter här och lyssnar på massor med låtar av Simple Plan och svullar choklad, åt inget igår så jag tar igen det idag. Börjar bli smått illamående så jag får ta det lite lugnt nu, men jag kan inte, det är ju så gott. Jag kan inte tro det men jag har hållt mig ifrån godis i FYRA dagar, det är helt otroligt. Suck där slank det ner ytterligare en chokladbit..

Nu börjar halv åtta hos mig, kanske är något man ska vara med i ;) är ju en höjdare i köket så varför inte, jag skulle lätt ta hem första plats, men lite läskigt att vara med i tv, jag får hålla mig till familjen och vännerna, sist jag lagade mat fick jag massor av beröm, det värmer i hjärtat!


Kikade precis in på recept.nu och hittade en underbar rätt, Ceasarsallad med grillad lax, *dreggel* Fan vad gott det såg ut då. Det ska jag äta i morgon punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0