Magen skriker i högan skyn

Jisses vad hungrig jag är, ska äta lax idag också, är supersugen på det. Jag är verkligen vrålhungrig men jag vet varför, åt ingen lunch, eller jo varma koppen men det räknas inte. Fyra mål om dagen, då mår magen bra, iaf min. Sen mår den lite extra när den får choklad också ;) men jag måste hålla mig till imorgon.. Jobbigt jobbigt!


Ussh pratade med min läkare idag också, fick veta att min sköldkörtel fortfarande inte är bra så jag måste höja min dos rejält. Får knapra dessa tabletter livet ut, suck! Men men om det får mig att må bra så är det värt VARENDA tablett så. Måste bara ge min läkare en guldstjärna, hon är så BRA, tack!


3 dagar kvar till en STOR DAG. Men innan dess är det jobbigt...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0