Last Year

Hittade precis förra årets födelsedagsmorgon. Som vanligt kom familjen in och sjöng på morgonen som de gjorde varje år. Men detta året var speciellt på alla sätt och vis, det var sista födelsedagsmorgonen jag firade hemma hos mamma, det var då steget in i vuxenlivet började. Det var då man fortfarande hade gosedjur i sängen, det var då man fortfarande var "liten". Det roligaste var ändå presenten jag fick av mina kära brorsor, de ville jävlas och slog in en slemsnigel, FYFAN alltså hahahaha. Dom är ju bara för söta. Fick en hemmagjord kartong i fint papper av ena också, så gulligt ;) Sen massor till lägenheten, ett startpaket. Vid det ögonblicket insåg man att, ja nu ska man flytta då och börja ett nytt kapitel i livet..

 

Mamma, du vet att du fortfarande är skyldig mig ett par foppatofflor ;) hihi, jag har INTE glömt! Ler

Saker till lägenheten, i LILA :D

Naaw vilket fint kort av småttingarna ;)

Ja, då var det dags att flytta då

 

i miss that :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0