Hur kunde detta hända mig ?

Jag öppnar ögonen
Jag försöker se men jag är förblindad av det vita ljuset
Jag kan inte minnas hur
Jag minns inte varför
Jag ligger här i kväll

Och jag står inte ut med smärtan
Och jag kan inte få det att försvinna
Nej jag klarar inte av smärtan

Hur kunde detta hända mig?
Jag har gjort mina misstag
Jag har ingenstans att köra
Natten fortsätter
Som jag tynar bort
Jag är trött på livet
Jag vill bara skrika
Hur kunde detta hända mig?

Everybody's screaming
Jag försöker göra ett ljud men ingen hör mig
Jag glider av kanten
Jag hänger på en tråd
Jag vill börja här igen

Så jag försöker hålla
På en tid då ingenting betydde
Och jag kan inte förklara vad som hände
Och jag kan inte radera saker som jag har gjort
Nej jag kan inte

Hur kunde detta hända mig?
Jag har gjort mina misstag
Jag har ingenstans att köra
Natten fortsätter
Som jag tynar bort
Jag är trött på livet
Jag vill bara skrika
Hur kunde detta hända mig?

Jag har gjort mina misstag
Jag har ingenstans att köra
Natten fortsätter
Som jag tynar bort
Jag är trött på livet
Jag vill bara skrika
Hur kunde detta hända mig?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

talk to me <3

2009-11-18 @ 14:34:18
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: douglas

kul blogg:)

2009-11-21 @ 18:04:27
URL: http://robindouglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0