Gårdagen! Bio med tjejerna :)

I går var jag på bio med brudarna, vi såg New Moon, men tänkte ta allt från början. Jag och Sandra möttes vid bussen för att sedan åka till Nacka Forum. Åhh vad fina julgranskulor lagerhaus har fått in. Hittade massor med fint där inne. Dom har bl.a chokladläppglans som luktar skitgott, ska köpa dom när jag åker dit nästa gång. På Gina tricot hittade jag fina toppar men kom därifrån med ingenting, får vänta till mellandagsrean.

 

Vi gick och käkade middag, för min del blev det dipptallrik från tacobar, my favorite.. Där satt vi ett bra tag, vi behövde ju inte stressa, vi skulle inte med tåget utan bussen, hahaha!! ni fattar va ;) men iaf, sen gick vi till bussen som var PROPPAD med människor så det var en himla trängsel, men vi skulle ju inte så långt, klev av i Sickla.. Gick lite i affärer, satte oss i myshörnan, fikade på Wayne´s, sen var det dags att hämta biljetterna. Hade bokat bra platser.. Ingen stress där heller, vi skulle ju bara med bion, hahaha. Vilken bra humor jag har ;)

 

Sen var det dags att sätta sig i salongen, hade köpt massor med gott på jamjam.. Filmen var GRYMT BRA och rekomenderas, älskar dom filmerna, längtar tills trean kommer.

 

Hade en riktigt bra och mysig dag med bästa vännerna ♥ You make my day darlings :)

 


Kommentarer
Postat av: Tina

ÅÅ söta!! måste få de bilderna sen :) love U <3

2009-11-27 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0