Jag är ledsen

Ibland kan jag bli så trött på mig själv. Jag står för misstag jag gör och får lätt ångest över dom. Jag är väldigt tydlig med känslor men ibland kan det uppfattas fel och folk missförstår mig. Jag är jäkligt envis av mig och om inte saker och ting händer då jag vill att dom ska hända blir jag irriterad på hela situationen och det kan uppfattas att jag blir sur på dom runt om mig, men så är det inte. Och en annan situation är att jag känner att jag måste vara hundra procent glad hela tiden och om jag inte är det så känns det som att folk blir sura. Alla kan inte vara på topp hela tiden, jag kanske är dum nog att säga att allt är bra när det inte är det men jag vill inte gnälla. Jag får en känsla av att jag måste be om ursäkt för saker hela tiden. Ja jag vet att jag kan vara jobbig som fan ibland, men vem är inte det? jag måste lära mig att behärska mig på många punkter, ja! Jag ber om ursäkt för att jag kan ha en kort stubin ibland och att det går ut över folk runt om, det gör jag, jag menar INGET illa mot er. Blir mest frustrerad på mig själv i sådana situationer. Men ibland blir det kaos i huvudet :( Jag känner att jag måste skriva av mig det här innan jag går och lägger mig för annars lär jag inte kunna sova så bra.

 

Jag har lärt mig att vara TYDLIG med vad jag tänker och tycker men jag måste lära mig att få ut det på RÄTT sätt också så att inte folk tar det på fel sätt. Jag måste desutom lära mig att förklara redan från början så jag slipper denna ångest jag får efteråt för då mår jag skit.

Jag är riktigt ledsen för att jag sårar, det är jag verkligen :( Jag ber om ursäkt! Jag har inte varit mig själv på sistonde. Jobbiga saker har/händer men det ska inte gå ut över er och det kommer det inte att göra från och med NU.

 

Hmm känns inte som att jag får ut allt jag vill säga, men jag är uppriktigt ledsen för allt.

 

Som ni kanske förstår är det här riktat mot vissa, och jag tror att dessa personer förstår att jag menar dom, i hope!

 

Alla gör vi misstag, Alla har vi beteenden man stör sig på, jag ska ändra mitt beteende så att det inte blir några misstag.  Alla har vi negativa sidor, men det är de positiva sidorna man ska fokusera på och framhäva. Jag försöker varje dag med att hitta tillbaka till den Niki jag vet att jag är.

 

peace

 

Jag försöker så gott jag kan att vara JAG i bloggen, det kommer bli mer och mer JAG här.

 

Sen vill jag bara säga att det var SKITRÅKIGT att Rabih åkte ut ikväll, jävla skit! :(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0