Det kliar i fingrarna

Åh vad jag är sugen på att göra en make over här hemma, det kliar i fingrarna. Jag älskar vitt och skulle mer än gärna vilja ha ett vitt trägolv hemma. I stort sett allt i vitt ;) Tycker det är fräsch och stilrent. Tyvärr var jag tvärtom när vi flyttade in i lägenheten så nu är nästan allt mörkt i möbelväg. Sen har vi en chokladfärgad fondvägg. Jag kan inte heller måla om möblerna vilket är trisst för det hade varit bra. Men jag blir väl aldrig nöjd helt enkelt. Man vill alltid ha det man inte har. Off course.

 

Men nästa gång jag får möjlighet att göra om hemma vet jag exakt hur jag vill ha det. Allt finns i huvudet. nu gäller det bara att spara pengar till det!

 

Har alltid velat ha en vit matta, men jag har husdjur så det passar nog inte..

Min underbara tavla från Dominikanska Republiken som hänger

hos mamma tills jag vet vart jag ska ha den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0