091122

God Morgon!


Har varit vaken ett bra tag men är ändå rätt så pigg. Fick ligga och trängas med älskling i en våningsäng, han väckte mig i natt när han skulle gå och lägga sig och ville att jag skulle sova brevid honom istället, så där fick vi ligga och trängas, haha min sötnos. Men det var det värt. Myyys!


Jag och alla ungar är vakna, sitter och kollar på barnprogram. Ska snart väcka älskling och bege oss hemåt för att piffa upp oss lite innan det är dags att åka hem hit igen för lite festligheter. Jag ska försöka hinna lägga in lite bilder från gårdagen också, och mer bilder tas idag off course. Nu måste jag sätta lite fart här, vi hörs om en stund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0