091117

God Morgon!

Har precis tagit en dusch, tänkte slänga in ett inlägg här innan jag ska vara med Tina och Sandra, Sandra är redan här. Vi ska bara mysa här hemma hos mig, laga lite lunch, sitta och snacka skit och så. Sandra ska iväg och vaccinera sig senare idag och då hänger vi med, efter det blir det nog en fika på något mysigt café. En mysig dag med världens bästa vänner, kan det bli bättre..


Det hände precis något extremt roligt här, Sandra har trasiga jeans ( det ska vara så, ja ni fatta ) Men iaf, så höll Geisha på med dom och jag säger

Niki - Akta så inte Geisha har sönder dina byxor

Sandra - Men dom är ju redan trasiga


HAHAHAHAHAHA
, det tyckte jag var jätte roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0