091113

Nu känner jag att jag kan blogga igen, var på dåligt humör igår men nu är jag glad igen. Har varit i farten sedan sju imorse då B kom och hämtade mig. Sen har jag passat en sötnos som knappt kan engelska men det går skitbra ändå, språket underlättar visst men det finns fler sätt att komunicera. Vi tog en långpromenad med Mexx innan vi satte oss i bilen för att hämta min mamma. Ni ska bara se vad söt hon är, kul att lära henne svenska ;)


Sen har vi uträttat lite ärenden, har även hunnit handla till middagen ikväll, det blir pannkaka med massor av gott som bl.a glass, nutella och banan. Kommer inte hem förens ikväll då jag ska hämta tre småttingar på dagis och skola. Ska även vara chaufför åt mamma ikväll. Hard work work!


Ikväll när jag kommer hem ska jag bara mysa med älsklingen. Kolla på några filmer, på tal om det, har ni sett The Butterfly effect (tror att det stavas så) ? skit bra filmer iaf, jäkligt annorlunda. Så dom kan jag rekomendera. Om ni vet några bra filmer får ni mer än gärna rekomendera till mig, i love movies så.


Idag är det fredagen den 13e, någon som haft en jobbig dag eller otur ? Min dag har än så länge varit bra..

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Ingen otur än så länge:P



/E

2009-11-13 @ 17:17:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0