091111

God morgon!


Innan klockan ringde i morse så låg jag och tänkte att " Hoppas klockan bara är halv åtta nu så jag får sova en timme till " men precis då ringde den och det var bara att stiga upp.


Jag brukar på senaste tiden tänka lika med Sandra när det gäller byxor, varje gång vi träffas så säger jag " dom där byxorna tänkte jag också ha på mig, tur att jag inte tog dom " Och då är det verkligen NÄRA att jag tar dom, men så ändrar jag mig i sista sekunden. Men igår var det dags, vi hade likadana byxor hahaha, lite roligt. Det lär inte vara sista gången heller ;)


Nu ska jag göra lite frukost, har inget gott hemma. Får bli äggröra!


Just the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0