091104

Min systemkamera har kommit :D men jag har inte hämtat ut den ännu. Jag har ingen bil hemma och jag orkar inte gå i det här vädret, Brrr riktigt kallt ute. Sen är det inge kul att gå i mörkret, så jag får helt enkelt vänta tills imorgon. Den är iaf betalad och klar, inge kredit här inte.


Har redan varit ute och gått med Mexx i kylan idag, inge kul alls, måste leta fram min vinterjacka. Nu är det på tiden att den åker fram. Kan inte gå i min skinnacka längre.


Sen har jag även varit på teater idag, min bror hade huvudrollen så det var kul. Han var jätte duktig min sötnos. Vi var där hela familjen. Sen har jag även busat och byggt massor med pussel med en sötnos, barn just love me ;) Nä men det är verkligen så, barn finner mig direkt, så har det alltid varit, kanske för att jag är rätt så barnslig ? tror de känner av att jag gillar barn så. Vill ha en egen liten plutt snart att ta hand om, det tjatas kan jag lova från alla dess håll ;) vem vet när det ploppar ut en liten bebis här, det får tiden utvisa.


Så imorgon börjar ett nytt kapitel för den är bloggen, ny design, mer videoinlägg + bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0