091103

God morgon!


Har hållt på att städa och tvätta hela morgonen men nu tar jag en paus och passar på att blogga. Läste nyss i aftonbladet att ytterligare en död i svininfluensa i Sverige. Läskigt! Han hade inte vaccinerat sig. Jag själv har vaccinerat mig för några veckor sedan. Jag var risig EN dag vilket är en vanlig biverkning.


Har ni vaccinerat er än ?
Ska ni göra det över huvud taget ?
Om inte, varför ?



Ska tvinga min familj att vaccinera sig...


Nu ska jag fortsätta att städa, vi hörs snart! Åhh imorgon kommer nog min systemkamera, jag drömde föresten om den i natt, den var inte så bra som jag trodde. Tur att det bara var en dröm.. Jag kan lova er massa mer bilder och videoinlägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0