09-11-24

Exakt en månad kvar till julafton då :) helt klart den bästa högtiden och sedan är inte julmaten så dum heller, love it, det bästa är nog hemlagade köttbullar, potatis, sylta och äggen, åhh vad jag längtar nu. Blir minst två julbord för mig i år, vill boka in fler. Känner mig dock lite stressad, har inte hunnit julandla än, och jag som skulle vara ute i god tid, samma visa varje år, stress stress.


Många har redan börjat pynta hemma och jag ska väl göra det jag med snart, tänkte göra det nästa vecka. Göra lite myspys hemma. Ska sätta mig imorgon och skriva allt som behövs köpas m.m. Sen blir det nog en tripp till Ikea. Men har 4 veckor på mig så det borde jag hinna.


Men jag kommer julhandla när jag åker till Thailand, vill hellre köpa julklappar därifrån så :) Längtar, inte långt kvar nu... WIHOOOO :D


Måste även boka in tjejerna för en Bakdag, massor med gotta ska det vara kring jul..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0