Vår underbara söndag

Dagen började med att älskling och jag funderade på hur vi skulle spendera den här fina dagen, sedan bestämde vi oss för att åka till Djurgården, men i bilen ångrade vi oss och tänkte bege oss till Waxholm, älskar det stället! Men när vi kommer en bit så bestämmer vi oss slutligen för att åka till Siggesta Gård, det har blivit hur mysigt som helst, restauranger, cafeer, golf m.m. Så vi satte oss på caféet och mumsade glass, jag åt viol och choklad smak. Riktigt gott måste jag säga.

 Sen gick vi en vandringsled på 3,5 km och det var riktigt mysigt, och SÅ VACKERT! älskar att vara i naturen, tro det eller ej, men det tog några år att vänja sig, jag är uppvuxen i stan, södermalm. Så det tog några år att vänja sig för det mer "naturrika livet".. Hehe!

Vi var ute och gick i mer än en timme. Var lite rädd att vi skulle gå vilse men det gick bra, en vacker utsikt över Grinda fick vi också uppleva, Sthlms Skärgård är nog den vackraste platsen i Sverige :)

Efter det så åkte vi och köpte presenter till våra mammor, min mamma fick en jätte vacker vit ros (älskar vita rosor ) och sedan ska jag bjuda henne på en tjejkväll snart med bio och god mat :) ska bli kul!

Jag älskar dig mamma så mycket, tack för att du finns <3







Utsikt över Grinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0