Shoppingdag med tjejerna

Hola Amigos :)

Allt bra med er? jag har haft en perfekt dag med mina bästisar ;) Dagen började med en tripp till SKHLM.
Tycker att det har blivit jätte bra. Älskar att gå i gallerior. Finns ju alla möjrliga affärer där. Bra utbud också!
Efter trippen dit begav vi oss till Ikea där jag hittade hur mycket som helst. Bla hur jag vill ha det i köket. Det kommer att bli så himla snyggt. Så nu gäller det att spara pengar till det. Blev bara lite småshopping där, bla glas, ljus och skålar, bilder på det kommer snart..

När vi var klara där begav vi oss till Sickla och Nacka forum. Hittade massor jag ville ha men jag snålade och kom hem med bara ett enda plagg. Visar bild snart!

Dock hittade jag underbara tubtoppar på H&M, men jag tycker de är för korta :( Fan!!!

Vad har ni gjort idag ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0