Om otrohet

Läste en tjejs blogg där hon berättar om sitt förhållande med sin pojkvän, hon nämner att han har varit otrogen mot henne x antal gånger men att de är tillsammans ändå för att de älskar varandra! Jag mår dåligt när jag läser om otrohet, har själv varit med om det och det gör ont. Det gör fruktansvärt ont, man mår så illa, man vill kräkas, man blir äcklad. Otrohet är det värsta som finns i ett förhållande, att sin älskade gör "det" med en annan, kysser en annan, känner sig dragen till en annan. Usssh!

Varför gör man så mot sin partner ?
Hur kan man förlåta otrohet ?


En otrohet visar ju att något i förhållandet är fel, man kanske känner sig dragen till andra tjejer att man inte klarar av att hålla sig till bara en person, man kanske är en k*t jävel helt enkelt..

Om man är riktigt kär har man bara ögon för denne person, man är inte otrogen..

Var går gränsen för otrohet ?
Skulle ni förlåta otrohet ?
Varför tror ni att vissa är otrogna ?
kan man vara kär i en person fast man är otrogen ?


Åhhh...


Kommentarer
Postat av: ann

vad tycker du om Peache Geldofs stil på Cannes festivalen? Hiss/diss? kramar!

2009-05-23 @ 02:19:57
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: freja

kär kan man nog vara i vem som helst, otrogen eller ej. jag tror jag skulle kunna förlåta otrohet men jag tror att det skulle bli svårare att lita på ens partner och jag skulle inte stå ut i ett förhållande om jag var svartsjuk hela tiden..

2009-05-25 @ 14:23:13
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0