Im back again

Hej mina söta läsare :)
 

Sitter och kollar på Rent hus och blir jäääääääävligt ÄCKLAD, hur i helvete kan man ha så skitigt ? jaja jag förstår inte det. Men iaf, är fortfarande sjuk vilket är skit tråkigt. Men idag har jag varit i farten ;)

Dagen började klockan halv 3 imorse, japp ni läste rätt, halv 3 var jag uppe. Jag fick en feberkramp och fick jätte ont så jag kunde inte ligga kvar i sängen. Satte mig i soffan och kollade på film. Vid femtiden vaknade älskling, och jag tvingade mig till jobbet. Var där i ca fyra timmar och sedan åkte jag hem. Passade 3 barn, och lämnade dom för en stund sedan. Här sitter jag lite halvdöd nu. ZzzzZzzzz. 





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch--- still ill? Influensa?

2009-05-20 @ 20:58:25
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0