fredag

freeeedag :)

Mysiga fredag, idag har jag inte gjort något speciellt, fixade här hemma, tvättade m.m. ja vanliga sysslor med andra ord. Har precis avnjutigt en god middag som bestod av varma mackor, hur goda som helst så nu är man mätt och belåten, lite senare ikväll blir det svulla av chips + dip, godis och jordgubbar. Älskar färska jordgubbar. Jag ska ha färska bär och massor med frukt med mig till jobbet till lunch hedan efter. Göra egen fruktsallad.

Imorgon ska jag iväg med mamma till Ikea för shopping. Dom har ju renoverat hela köket hemma. Nästan klart, bara en bänkskiva och golv kvar. Det är grymt snyggt och kommer bli skitfint när allt är klart ( avis ) så nu ska vi shoppa massor med nya saker dit. Förvaring, material m.m. Så det ska bli kul. Nu längtar man ännu mer till älskling och jag kan renovera köket. Vi håller just nu på med badrummet ju så efter det blir det kök + golv för våran del med..

Nu ska jag kolla på postkodmiljonären, talang och sedan någon film..


Ha en mysig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0