Torsdag

Hallå bloggen! sorry för dåligt uppdaterande, det får det genast bli ändring på i promise! Har precis kommit hem, har varit i farten sedan halv sju imorse. Dagen började med några timmar på jobbet. Gick bra, har bett de på jobbet skriva ner olika teesorter de vill att jag köper in eftersom att jag själv inte dricker tee vilket jag tycker är tråkigt, ser så gott ut :P iof borde jag ge det en ny chans då jag bara har smakat en teesort för hundra år sedan, så ni får gärna rekomendera mig erat favorittee

Vad mer har hänt idag, jo jag har varit hos min läkare ( har opererat i halsen m.m. pga att jag andades fel så ni hajjar ) fick vänta i 40 minuter vilket var lite jobbigt, väl inne så kollade han i halsen och tyckte att det såg bra ut, jag berättade även om bakterierna jag har och det kan bero på min operation vilket inte är så kul, så jag fick en tid till för att köra en slang genom näsan till halsen för att kolla hur det ser ut. Jobbigt jobbigt! Blir så trött på att de aldrig försvinner, har haft dem i ett halvår nu och har provat flera olika mediciner utan verkan. Så jävla typiskt eftersom att man inte mår så bra pga dem. Men vad ska man göra! Jag lever...

Skulle på invigning av Sickla idag men det blev inte så, hmm! älskling mötte upp mig där iaf för en snabb tripp till gina tricot där jag hittade en skitsöt klännig ( Du vet den där blå klänningen Elli som du köpte i think ? du vet vad jag menar) den fanns tyvärr inte i min storlek, hittade även en kjol, samma problem där! Kan man ha mer otur eller..

Imorgon är det fredag igen, tiden bara rusar fram, har inga direkta planer för morgondagen utan jag får se hur det blir :)

Åhhhhh nästa vecka kommer my best friend Tina hem från Thailand där hon har varit i 8 veckor, guuuud vad jag saknar dig gumman <3<3<3


Hur ser era planer ut för helgen ?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

STackars dig och din hals!

2009-03-19 @ 20:25:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0