Stan och shopping!

Oj vad jag är slut i kroppen, gick upp halv sex imorse och tjugo över 6 tar jag bussen till jobbet och jobbar i fyra timmar. Så jag slipper det i helgen. Orkade inte jobba i helgen då jag vill ägna tid åt älskling pälskling! Vid halv elva åkte jag med några arbetskamrater in till stan där de släppte mig vid centralen.

Jag var tidig " som vanligt" japp jag älskar att vara ute i god tid och hatar när man är försenad, men iaf. Satt där och läste en bok medan jag väntade på P.

När han kom begav vi oss till kungshallen för lunch, blev tacos för min del ( som vanligt ) Mumsigt värre. Satt där ett tag sedan gick vi till Gina Tricot där jag blev bortskämd med massor med kläder. Hittade tre jätte snygga plagg som jag ska visa bilder på när som helst! underbara till våren. Bla köpte jag jeanslegginsen som jag har suktat efter ett bra tag nu!

Efter lite shopping gick vi vidare till Gallerian för att käka glass i stora lass.

Östermalshallen stod näst på tur där vi gick förbi Nicklas Whalgren och Lajla Bagge :) söta dom var när de satt där tillsammans!

Vi strosade runt i kungsan och Östermalm i solen, mysigt som fan!

En bra dag med underbart väder

Tack för allt pappa!


Kommentarer
Postat av: Emma

joda det funkar med mig :)

2009-03-05 @ 18:28:52
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Tack så mycket! :)

2009-03-05 @ 18:33:28
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Emma

yes, vad händer hos dig då?

2009-03-05 @ 18:39:28
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0