Sol

Vilket väder det är här i Stockholm, så underbart, vill bara vara ute och njuta av solen, hade Mexx sovandes här så det blev en långpromenad imorse på en timme, hur skönt som helst. Annars har jag varit på jobbet idag och inrett, hur kul som helst, får se om man får lite åsikter om det när jag ska dit på onsdag, är jätte nöjd iaf, ska även iväg snart och köpa lite mer! Luktljusen gjorde mycket, så nu luktar det gott också!

Har bilen idag vilket gör att jag inte känner mig så låst. Behöver den nämligen imorgon då jag ska vara på djursjukhuset klockan åtta med båda katterna, ena ska kastreras, id märkas och vaccineras vilket kommer att ta hela dagen. Den andra ska bara vetrinärbesiktas, han är redan kastrerad och så :)  Mina små sötnosar! hoppas allt går som det ska och att båda är friska och krya :)

Ska snart hoppa in i en dusch och fixa mig lite!

Är ledsen över att jag inte svarat på era kommentarer, men det blir så på helgen, hinner inte med det tyvärr men jag ska göra det så fort jag får tid , i promise :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0