Shopaholic

Jag är en beroende shopaholic, det är som en drog, jag bara måste ha kläder, framförallt köpa! Jag tror många av er känner igen er, det värsta är när man får ett plagg i huvudet och bara måste ha den till varje pris! Precis så har jag med ett par leggins jag vill ha, färgen är slut och jag har letat som en galning, i stan, nacka forum, i Sickla! Utan resultat. Funderar på att ta en trip till forum imorgon när jag ändå är i farten, bara för att se och även fråga när dom kommer ut igen!

Jag har lärt mig en läxa nu, när jag vill ha ett plagg, ja då ska jag köpa det direkt så att jag inte måste gå och fundera på det hela tiden..

Vilket jäkla problem va ... Suck!!

Nu ska jag glo på Medium :)




Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

JA jag känner igen mig! Och helst vill man ha något speciellt då man har minst pengar också:P



/E

2009-03-05 @ 21:44:33
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: MARIA

Det gäller att spara pengar så man inte slösar alltihopa, haha :)

2009-03-06 @ 00:12:21
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0