Paket

Godmorgon sötnosar!

Vilket underbart väder det är idag, hoppas våren äntligen är här nu så att man kan börja använda alla vårkläder. Jeanslegginsen, nya snygga linnen och tröjor, vårskorna, men framförallt hänga in vinterjackan. Har fortfarande mitt presentkort från gina tricot, så det blir nog en tripp förbi där snart igen. Hittade inget sist. Hmm ska verkligen prioritera det jag behöver i klädesväg, fast igentligen är det lite dumt då jag alltid behöver alla plagg som finns ändå. Ja ni hajjar. Har man 5 par byxor räcker det ändå inte, man köper fler och fler.

Vad är ett MÅSTE i vår för er ?
Vad ska man satsa på ?


Ge mig lite tips :)

Just det, hämtade ut ett paket från posten igår, kan ni gissa vad det är ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0