Onsdag

Godmorgon!

Har varit vaken sedan halv sju, fråga mig inte varför, men sedan somnade jag om till tjugo i nio. Låg och kollade på The Voice som vanligt! idag var Sanna Bråding med och berättade om hennes tid i fängelset! intressant! Har alltid undrat över hur det ser ut i våra svenska fängelser..

Igår var det en lång dag, var på sjukhuset bl.a, fick även tid där på fredag för att spola bihålorna! äntligen! Efter besöket på sjukan igår begav jag mig till jobbet, fick positiv respons på inredningen jag hade gjort, skulle vilja köpa massor med nya saker dit, är så mycket mer jag vill fixa där :) Jag hade även med mig mina goda kladdkakemuffins som jag bakade på morgonen! Mmm riktigt goda blev dom! Älskar att baka, men vill inte äta upp allt själv och då kan man ju baka till jobbet någon gång i månaden! Undra vad jag ska baka nästa gång? några tips ?

Har precis satt på en tvättmaskin, ska snart börja städa i våra gaderober, ska även hämta in kläder från förrådet och lägga ut på tradera! Är ju onödigt att de ligger och skräpar i förrådet när man kan få en slant!

Annars idag, ska bara ta det lugnt och så. Ska snart förbereda lunch som består av grönsaker och stekt potatis :) Mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hmpf.. spola bihålorna kan inte vara så trivsamt...

2009-03-04 @ 12:45:32
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0