Nicole Listar



Jeansleggins Jag kommer nog lägga av med vanliga jeans för gott nu
eftersom att det finns jeansleggins nu som är hundra gånger
skönare än ett par vanliga jeans! Gina Tricot har skitsnygga leggins som
kostar mellan 199-299 kr, billigt och bra!

Thailand + Resor i vinter vad är bättre än att ha en utlandsresa att längta
efter när det är höst och vinter. Helt underbart helt enkelt! Thailand står på tur
för min del i vinter vilket ska bli härligt. 3e gången för mig nu när det gäller
Thailand, älskar det landet, självklart blir det ett nytt ställe också!
Mer om det senare

Mina trogna läsare Jag har mina trogna läsare som följer min blogg i vått och torrt
ni skriver underbara saker till mig varje dag även om jag inte alltid hinner att svara vilket
det ska bli ändring på, ni betyder oerhört mycket ska ni veta och jag läser era kommentarer
bara så att ni vet. Vissa av er har följt med från början :)

Bästis kommer hem min underbara bästa vän Tina kommer hem efter åtta veckor i Thailand
Har saknat dig så mycket gumman och det ska bli kul att du kommer hem nu :)

Ny "blogg" samma gamla Nicole " Niki " och samma gamla namn på bloggen men det kommer
bli mycket förändringar nu, som ni ser har jag en ny design, mycket mer inlägg, tips, outfits, listor m.m.
Mer om det imorgon



Nu: mina ögon går i kors och det blir sängen för min del nu, vi hörs imorgon!

Natti



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja den är jättebra tycker jag med

2009-03-23 @ 10:30:11
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack själv, jag hade jättekul :D <3

2009-03-23 @ 17:20:12
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0