Måndag

Godmorgon!

Då var helgen slut och måndagen startar. Går så tråkigt fort på helgen, denna helg var den bästa på länge, jag och älskling har gjort massor med kul. Annars brukar jag ju jobba på lördagar men inte denna, skit skönt!

Dags för en ny vecka då, vet inte riktigt vad som händer, har inga direkta planer utan man får ta dagen som den kommer helt enkelt! En sak som är ett måste är att tvätta plagg som jag ska lägga ut på tradera, även om de är rena tänker jag ändå tvätta dem igen. Tjäna lite pengar på kläder man inte använder, skit bra ju! Har ju en hel säck full med kläder och tänkte ta och städa i gaderoben snart och hitta mera..

Ska även fixa lite här hemma!


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag borde också lägga ut kläder. Har hur mycket som helst som inte är använt. Frågan är varför man köper kläder som man inte använder:P



Tips. En ny gratissida finns nu där det är lättare att få ihop poäng och det behövs inte lika mycket för att få ihop till ett presentkort. Presentkortet kan väljas till Nelly, H&M, Stadium, JC och massa fler butiker! 60 butiker finns det att välja mellan.



http://www.freestreet.se/?r=1247



/E

2009-03-09 @ 09:27:27
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0