Måndag

Måndag igen, en riktig härlig måndag, känns lite vårigt ute så det är underbart, Idag har jag varit på jobbet i några timmar, fick låna mammas bil dit så det var skönt. Vill verkligen ha en egen bil nu så man inte är så låst på andra hela tiden, en svart eller silver peugeot eller en golf skulle inte sitta fel. Någon som vill ge mig en bil är det bara att säga till ;) hihi!!

Sitter just ju hos mammsen, ska börja röra mig hemåt om ca en timma, lägga mig i ett bad och bara ta hand om mig själv.

Nu börjar ju mitt nya sunda och nyttiga liv också, var lite svårt att hålla sig borta från all choklad inne på statoil när jag var och tankade, men jag klarade det, visst är jag sugen men jag ska fan klara det här nu, smoothies får jag leva på och bra mat. Choklad max två dagar i veckan thats it! Inte för att jag vill gå ner i vikt utan för att socker inte är bra för kroppen, det skadar mer än vad man tror. Även om man är smal som jag är!

Sitter här och funderar över vad man ska äta till middag, är sugen på att göra pangasiusfisk med pesto på och sallad till det, en avocadosallad, mumsigt! Till efterrätt en hallon och banansmoothie! Ja så får det bli!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är smått vårigt i Lund också ;) varmt.. eller relativt varmt, men solen saknas!

2009-03-16 @ 15:51:51
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Åh vad mysigt det lät med ett bad:)



/E

2009-03-16 @ 16:38:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Gynning

Gott med smothie!

2009-03-16 @ 17:21:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0