Jaha :/

Vilket underbart väder det är ute, hur fint som helst, sitter här med laptopen i soffan riktad mot altandörren, myspysigt! Jag känner mig glad, men ändå inte, fick ett besked ifrån läkaren idag angående provsvar som inte var så bra så jag måste till läkaren på tisdag och sedan skickas till sjukhuset för undersökningar. Det är tamefanimej skit skit skit. Ena efter det andra! nu ska jag inte vara negativ och klaga här i bloggen men jag måste skriva mina tankar annars går jag in i väggen. FAAAAAN!!!

Men idag, idag ska jag njuta av solen och glömma allt skit med min hälsa. Jag ska vara glad... Thats it!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Fy är det halsen som spökar? Kram

2009-03-24 @ 22:34:17
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0