Home

Nu är jag hemma efter en lång dag med mamma och syster! var ett tag sedan, kändes väl bra! Ska låna bilen imorgon till jobbet så det är skönt, slippa sätta sig på en buss, desutom lyckas jag alltid få stå eftersom att bussen är proppfull! men inte imorgon, då har jag en stoooor bil för mig själv.. Innan jag ska till jobbet ska jag lämna mina bröder på dagis och skola, för B åker till Frankrike imorgon och då ville jag vara sjysst mot mamsen.

åt en härlig lunch idag, rödspätta , smaskigt, älskar ju fisk så. Tror det är första gången jag smakar denna fisk. Kommer bli fler gånger kan jag lova.. Det och kokt potatis, citron och remuladsås, mmm mumma!

Jag är väldigt glad i mat måste jag bara påpeka. Älskar maaat! Till middag blir det potatishalvor i ugnen, kyckling, sallad och någon sås. Är riktigt hungrig!

Åhhh jag som trodde våren var påväg till Stockholm. Men inte då, vi har hur mycket snö som helst, och halt är det också! nästan lite läskigt att köra.. Men jag hoppas att det smälter bort snart och blir varmt.. Vinter är inte riktigt min årstid. Skulle kunna gå i ide då och sova till våren verkligen var här, vår och sommar!

Nä nu är det dags för en dusch innan middagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God lunch!

2009-03-11 @ 17:44:49
Postat av: Alexandra

God lunch!

2009-03-11 @ 17:45:15
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

låter som en bra dag :)

2009-03-11 @ 19:01:10
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sandra

10 plus har jag hört att det ska bli nästa vecka :D!

2009-03-13 @ 11:13:00
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0