Dagen

Åhhh jag blir galen av att gå in på Gina Tricot, finns så mycket snyggt där så jag vet inte vad, önskar att man var rik nu så att man bara kunde gå in där, plocka åt sig massor med plagg. Provade en skitsnygg tröja och ett par leggins ( hittade inte de jag ville ha ) verkar vara slut överallt! Hmm!

Var skönt att gå och strosa för sig själv och fönstrshoppa lite! vet vad jag ska spara mina pengar till!

Åhhh vad trött jag är, skulle bara kunna gå och lägga mig nu och sova en stund innan älsklingen slutar på jobbet, men det vill jag inte, eller jag menar det hinner jag inte, har lite att fixa här hemma, hushållssysslor! ska slänga i en tvätt i maskin, damma och damsuga.. Men det är kul!

Föresten, var på sjukhuset tidigare idag, fick en 30 cm lång sticka ner i näsan, obehagligt men det gick bra. Läkaren gav mig en medicin mot mina bakterier. Får se om det hjälper nu, ska på återbesök om några veckor. Fick även göra ett allergitest, inget jag reagerade på så det var bra. Men han gillar inte att jag har den bakterien jag har. Ska åka och hämta min medicin snart så jag blir av med detta!

Medicin hit och medicin dit, jag blir ju ruinerad! om inte den här hjälper skiter jag i att köpa fler....


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: hehe ja visst var dom lite coola :P



ha en trevlig helg!

2009-03-06 @ 17:41:49
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Hedda

ÅÅÅ ja Gina Tricot har bra saker! ;)

Ha det bäst!

/ Hedda

2009-03-06 @ 18:35:15
URL: http://heddabloggar.blogg.se/
Postat av: josefine

vem sa att du var lik kenza? :) ;o ni är inte lika ett dugg tycker jag!

2009-03-06 @ 18:49:22
Postat av: fanny

Gud vad vacker du är på din profilbild. :] Allt bra annars ? =)

2009-03-06 @ 21:10:50
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du blir frisk gumman!! Händer idag? kram

2009-03-07 @ 08:12:37
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0